Bakım Destek

Şirketimiz, geniş kapsamlı bir ITIL standartlarına uygun bakım destek hizmetleri sunmaktadır. Müşterilerimize arıza çözümü, yerinde veya uzaktan destek ve planlı bakım gibi esnek seçenekler sunarken, sürekli iyileştirme ve müşteri memnuniyetine odaklanmaktayız.

Çağrı bazlı arıza çözümü

Yerinde veya uzaktan destek

Yerinde planlı bakım hizmetleri

ITIL tabanlı çağrı yönetim sistemi

7/24, 5/8 gibi değişik planlarda arıza desteği

Periyodik raporlama ve hizmet yönetim toplantıları

Versiyon yükseltme ve geçiş senaryoları için planlama ve proje desteği

Bakım Destek hizmetimizle ilgili detaylı bilgi almak için bize ulaşın.

Detaylı Bilgi İçin Bize Ulaşın